Onze atleten hebben vrije keuze om zelf training keuzes te maken en in te zetten die passen bij zijn of haar doel. De Small Group PT lessen zijn en blijven Small Group met een maximaal aantal deelnemers.

Je hebt keuze uit de volgende groepslessen;

Mobility en Movement

Mobility en Movement

Door onze speciale fasciatrainingen en diverse stretching methodes worden spanningen in het lichaam opgelost, is er een vermindering van pijn en worden blessures voorkomen.

Lees meer

Burn

Burn

Voor onze hardcore fans hebben we nog iets bijzonders in de aanbieding: de BURN groepsles voor iedereen die met hoge intensiteit wilt trainen en…

Lees meer

Strength

Strength

Bij deze lessen werk je duurzaam aan de ontwikkeling van je kracht. Hierbij ga je onder het motto train hard, but smart op zoek naar je grenzen.

Lees meer

Yoga

Yoga

Yoga brengt je evenwicht, balans en kracht in de moeilijkste én mooiste tijden.

Lees meer

Pilates

Pilates

Trainingsmethode Pilates vormt de basis voor goed bewegen en zorgt voor een energiek en sterk lichaam.

Lees meer

Jeugd Fit

Jeugd Fit

Bij deze lessen gaan we onder begeleiding kennis maken met krachttraining, met als doel je lichaam te leren kennen en je conditie te verbeteren, waardoor je je niet alleen fysiek fit voelt, maar ook mentaal.

Lees meer

Family Fit

Family Fit

Family Fit, sporten met het hele gezin. Kracht, conditie en samen lol maken.

Lees meer

Cardio Boksen

Cardio boksen

Cardio boksen is op een leuke en speelse manier kennis te maken met boksen.

Lees meer

ouder kind yoga

Ouder kind yoga

De ouder kind yogales is een feestje om samen te doen! Deze les is voor kinderen van 3 t/m 10 jaar met een ouder. Natuurlijk zijn opa, oma, tante of oom met kind ook van harte welkom.

Lees meer

Mobility en Movement

Door onze speciale fasciatrainingen en diverse stretching methodes worden spanningen in het lichaam opgelost, is er een vermindering van pijn en worden blessures voorkomen. Daaraan koppelen we bewegingen waarbij we het lichaam gaan versterken in al zijn vlakken. We ontwikkelen kracht- en uithoudingsvermogen, we verbeteren de lichaamshouding en optimaliseren het bewegen van het bewegingsapparaat.
Kortom, belangrijk voor iedereen!

IMG_4738

Cardio Boksen

Cardio boksen is op een leuke en speelse manier kennis te maken met boksen. 
Er worden boks technieken aangeleerd waarmee men zich conditioneel kan verbeteren. Voordeel van deze training is dat men er zelfvertrouwen mee opbouwt waardoor je uitstraling een boost krijgt en je minder snel als slachtoffer gezien zult worden. Kern van deze training is het slaan tegen elkaars handschoenen of eventueel tegen bokszakken en/of pads/kussens. Door enkelvoudige technieken aan elkaar te schakelen tot combinaties gelardeerd met het bewegen door de ruimte maakt het tot een volwaardige cardiotraining.

Burn

Voor vet verbranding en meer conditie

Voor onze hardcore fans hebben we nog iets bijzonders in de aanbieding: de BURN groepsles voor iedereen die met hoge intensiteit wilt trainen en houdt van een competitie-element. Naast enkele onderdelen van Mobility en Movement bereik je resultaat met een circuit gericht op vetbranding en conditie verbetering. No pain, no gain!
Doelen: verbetering van conditie en kracht en atletischer worden.

weights-652486_1920

Strength

Voor meer kracht.

Bij deze lessen werk je duurzaam aan de ontwikkeling van je kracht. Hierbij ga je onder het motto train hard, but smart op zoek naar je grenzen. Je doet een intensieve warming-up en zult daarna een optimale trainingsprikkel realiseren. Serieuze sporters gaan daarbij echt voor het brandende gevoel!

Doelen: kracht vergroten, spieren opbouwen en fit en gezond worden en blijven.

Pilates

Pilates – ground control


Trainingsmethode Pilates vormt de basis voor goed bewegen en zorgt voor een energiek en sterk lichaam. Het doel is een evenwichtig spiersysteem, waarin overbelaste spieren worden ontlast en verwaarloosde spieren weer worden geactiveerd. Het activeren en trainen van je ‘powerhouse’ staat centraal.
Met alleen je lichaam als instrument op de mat word je je bewust van de juiste houding, souplesse en lichamelijke kracht. Bijvangst: er beter uit zien en je goed voelen in je lijf.

Gym 01

Jeugd Fit

Jeugd Fit is op een leuke en uitdagende manier kennis maken met krachttraining voor jeugd tussen de 12 en 18 jaar.
We doen oefeningen met lichte gewichten, zware ballen, elastieken en je eigen lichaamsgewicht. Het doel is verbeteren van je conditie, kracht en ook mentaal sterker worden. De groep is nooit groter dan 8 personen en altijd onder deskundige begeleiding.

Yoga

Yoga brengt je evenwicht, balans en kracht in de moeilijkste én mooiste tijden. Yoga is een way of life die onze yogi, vanuit het yogi hart en in alle dankbaarheid, met jullie wil delen. Als je wilt dan neemt onze yogi je hand … of staat gewoon naast je … als dat fijn voelt leidt onze yogi jou.Tevens bieden we ook stoelyoga aan. Dus heeft u moeite met uw evenwicht, dan is dit de oplossing. De oefeningen vinden op en rond de stoel plaats. Stoelyoga is iedere dinsdag van 14:45 tot 15:30.

579f92b2-4510-42b6-ade5-4c9e5df9f72f

Ouder kind yoga

Ouder & kind yoga
Elke 2e zondag van de maand.
De ouder kind yogales is een feestje om samen te doen! Deze les is voor kinderen van 3 t/m 10 jaar met een ouder. Natuurlijk zijn opa, oma, tante of oom met kind ook van harte welkom.
Ontdek hoe het leuk het is om samen yoga houdingen, massages, spelletjes en ontspanningsoefeningen te doen! Samen yoga doen versterkt de onderlinge band en er is tijd voor ontspanning.

Family Fit

Family cardio training.
Vanaf Januari – elke 4e zondag van de maand kunt u bij Heiloo Vitaal sporten met de hele familie.
Family Fit is een feestje om samen te doen! Deze les is verdeeld in 2 groepen voor kinderen van 6 t/m 12 jaar en 13 t/m 18 met een ouder. Natuurlijk zijn opa, oma, tante of oom met kind ook van harte welkom.
Ontdek hoe het leuk het is om samen te trainen. Samen sporten versterkt de onderlinge band. Meld je snel aan want het aantal plaatsen is beperkt (maximaal 6 ouders met kind).